@ SAUCEPAN HALL

20.46

(Mitä diggaatte mun otsikosta? Omasta mielestäni oli taas hulvattoman hauska juttu)

Ette kyllä ikinä arvaa, missä olin lauantaina. Arvasit oikein, jos veikkasit Etelänapaa. Viitsi vitsi (ja vielä kovin huono sellainen) olin muiden bloggaajien tapaan Indiedaysin Inspiration dayssä ja Blog Awardseilla Kattilahallissa. Ja oli muuten aivan älyttömän kivaa! Löysin jopa perillekin, joka oli mielestäni aika vahva alku koko tapahtumalle. Olin sopinut hyvissä ajoin (päivää ennen) kenen kanssa kiertelen Kattilahallia, mutta mun suunnitelmat itse asiassa muuttui ja päädyin kekkaloimaan niin Saijiksen ja Iiriksen ja Roosan ja Jeren ja Ennin ja Annin ja Sofin ja Juulian ja Lindan ja Vilman ja Essin ja ja ja kanssa. Jos joku nyt kysyy, miksi en linkannut heidän blogejaan, niin rivien välistä tai suoraan seuraavasta lauseesta löytää vastauksen: on maanantain, olen maanantain ulkopuolellakin hieman laiskiainen ja on maanantai.

IndiedaysInspirationDay 4 2pants KappAhl
blouse Zara 
bag Forevah 21
hat H&M

Mun matka Helsinkiin alkoi niinkin sujuvasti, että laukkasin töistä kotiin, jossa heitin matkalaukkuun asiaa yhtään miettimättä jotain erinäisiä vaatekappaleita ja juoksin junaan. Tosin en juossut junaan, vaan juoksin laiturille katsomaan, kun juna hiljaa lähti lipumaan pois Turusta. Noh, eipä tuossa. Oikea ongelma muodostuikin, kun avasin mun matkalaukun (olen edelleen laiskiainen ja haluan Suomen sisäisillekin reissuille matkalaukun, koska kantaminen on iso ei, vaikka lihaksikas Patu olenkin). Mun nopeasti valkkaamat vaatteet ei todellakaan olleet yhteensopivia ja lämpimin pakkaamani vaate oli tuo valkoinen pusero. Illalla vetelin topissa ja nahkatakissa - total success. 

Lisätunnelmia tuosta päivätapahtumasta on vielä tulossa tällä viikolla. Toivottavasti teilläkin oli yhtä huippu viikonloppu! (Roosalle kiitokset kuvista!!)

You Might Also Like

11 kommenttia

  1. Oli aivan mahtavaa nähdä, koska sun blogi on mulle tosiaan pidemmältä ajalta tuttu! :) ja toi asu oli <3 toivottavasti nähdään mahd. pian uudelleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei samat sanat :D Toi tapahtuma oli kyllä just tämän takia tosi onnistunut, tapasi ihania uusia ihmisiä <3 Täytyy ihan ehdottomasti nähdä :)

      Poista
  2. Aaaahahah kuolen nauruun oot hurmaava saucepan head :DDD <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDDD Meillä on kyllä molemmilla just näin typerä huumorintaju <3

      Poista
  3. Vau miten upeat kuvat!♥ Olit livenä niin ihanan symppis ja semmonen hymyilevä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana ♥ Ihana kuulla hei, että lyhyestä kohtaamisestakin jäi hyvä fiilis ja voin kyllä sanoa ihan samaa! Ihana tavata aitoja ja lämpimiä ihmisiä, kenestä jää heti hyvät vibat :)

      Poista
  4. Ei vitsi sopii sulle hyvin tuo MK:n kello. Ootko meinannu hankkia uutta kelloa lähiaikoina esim. nahkarannekkeella? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, toi on kieltämättä roikkunut ranteesta joka päivä siitä lähtien, kun sain sen vanhemmiltani :) Tekisi tiedätkö tosi paljon mieli ostaa uusi kello juurikin nahkarannekkeella, mutta tällä hetkellä priorisoin rahani muihin juttuihin :) Harmi, kun raha on niin rajallista ;)

      Poista
  5. Oi miten ihana asu! Ja todella kaunis sinä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, kiva saada kehuja tuollaisesta ihan ns sokkoasusta :D Kiitos paljon, olipas kohtelias ja kiva kommentti :)

      Poista
  6. WHAT HAVE U DONE! Tulin pitkästä aikaa sun blogiin etsimään inspoo kevät/kesäpukeutumiseen ja muide on poistanut kaikki postaukset😭 #foreverbitter

    VastaaPoista

LUKIJAT